sobota, 30 czerwca 2012

rozdział 7 ♥ -może znajdziemy ten dzień, w którym zgubiliśmy szczęście ?


                                                                                                                       kate <3

Obudziłam się bardzo wcześnie ,nie mogłam spać w nocy i nie wiem dlaczego.
Po tej wczorajszej akcji w Mcs wyczuwam ze kami podoba się Niall i chyba będzie coś z tego
a ja się o to postaram tylko dlaczego ja nie mogę poznać Malika, tak podoba mi się
Po chwili wstałam i skierowałam się  w stronę łazienki by trochę ogarnąć się
Po 15 min wyszłam z łazienki wykonując wszystkie czynności z wiązane z toaletą
Ubrana w czarne rurki ,białą bokserkę i trampki ruszyłam na dół gdzie przy wyspie siedziała
Już kami jedząc śniadanie i oczywiście patrząc się na Tel z którego przychodziły wiadomości
Od Niall o treści:
„Hey to ja Niall ma nadzieje ze cie nie obudziłem ,chciałbym ciebie i kate do nas żebyście nas poznały„
Po chwili kami odpisała tak :
„No hey nie masz za co przepraszać nie obudziłeś mnie ,a tak oczywiście z wielką chęcią przyjedziemy o której”
„O 14 pasuje to bardzo się cieszę i czekamy „
                                                                                     Niall xoxo J
Po odpisaniu na jego esy weszłam za pleców Kami ,jej brat kazał mi jej pilnować, wiec pilnuje
Kocham ją jak sis i nigdy nie pozwolę żeby sobie cos zrobiła ,po zjedzonym śniadaniu , poszłyśmy się
Przebrać i umalować po 5 min byłyśmy gotowe do wyjścia otworzyłyśmy drzwi poczym zamknęłyśmy je na klucz i ruszyłyśmy do domu One Direction po 15 min drogi byłyśmy już na miejscu pod ogromnym domem który wyglądał jak pałac po chwili podeszłyśmy do drzwi zapukałyśmy do nich
Otworzył nam Malik jak on sexi wyglądał i zapytał :

-Przepraszam w czym mogę pomóc  wam dziewczyny –powiedział
*Yy my do oo. –jąkałam się
*My do Niall i Louisa są w domu –powiedziała Kami
-Tak już ich wołam wjecie do środka -powiedział  
Po 5 min naszym oczom ukazał się Duzy salon w którym chłopacy siedzieli gdy Niall zobaczył Kami
Od razu do niej podbiegł się przywitać ,a ja stałam na środku salonu patrząc się na nich po chwili
Podszedł do mnie lou i łapiąc mnie za rękę poprowadził do reszty  mówiąc :

-Halloo małpy uspokoić się proszę –powiedział
-Sam jesteś małpa Lou czego się tak drzesz –powiedział Hazza
-Bo chciałbym wam kogoś przedstawić to jest kate koleżanka Kami –powiedział lou pokazując palcem na kami która rozmawiała o czymś z Niallem
-Cześć jestem Zayn –powiedział Zayn
*Cześć jestem Kate –wyjąkałam
-A to jest Harry i  Liam –powiedział Lou pokazując na resztę chłopaków
-To może zostaniecie u nas dzisiaj poznamy się i po oglądamy jakiś film –powiedział Niall patrząc na kami
-To co dziewczyny zostaniecie prosimy –powiedział Liam
*Oo no dobrze zostaniemy ,ale gdzie będziemy spać –powiedziałam
-Kami i Kate będą spały w pokoju gościnnym za salonem –powiedział Liam
-No to zaczynamy seans filmowy –powiedział Hazza,
 -może po oglądamy Toy Story –powiedziałam
*OO Li po patrz ona lubi to samo co ty –powiedział Hazza
-Yhm i za to po lubię cie –powiedział Liam
Wiem nie powinnam się na niego patrzeć ale to jest silniejsze od mnie on mi  się cholernie podoba i
Nie mogę nic z tym zrobić –katowałam się w myślach
 podczas kiedy Niall rozmawiał z popcornem oglądając przy tym film ja
Parzyłam się na Malika dyskretnie by nie zauważył po obejrzeniu filmu skierowałyśmy się do pokoju wyznaczonego przez Liama po 5 min położyłyśmy się do łóżka  i oddałyśmy się w ramiona morfeusza …

************************************************************************
dziękuje wam za komentarze napisane do naszego bloga i czekam na wasze opinie i komentarze a teraz niespodzianka :

co chłopacy mają w swoich torbach podróżnych :

Zayn :
Niall:


Hazza:
Liam :
Louis :
                                                                                                            miłego czytania 
                                                                                                                    Kate :)




2 komentarze:

  1. No dziękuje Ci, że w końcu dodałaś rozdział ;D
    Fajny .. następny należy do mnie buhahahah ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. NO FAJNE, FAJNE..!
    Czekam NN!

    OdpowiedzUsuń