środa, 20 czerwca 2012

rozdział 2 -nie ma ludzi przegranych. zawsze należy walczyć do skutku. przegraną jest poddanie się porażkom.

                                                                                                   Ten rozdział należy do mnie Kate:)            



Obudziłyśmy się o 10 każda z nas wyszła z swojego pokoju ogarnięta
Po 15 minutach skierowałyśmy się do kuchni przygotowując śniadanie
Po zrobieniu przez nas płatków usiadłyśmy sobie z kami i zajadałyśmy się
Tak cholernie się cieszymy ze jesteśmy w Londynie i ze możemy już
Zacząć nowe Życie  ,zaplanowałyśmy sobie czas na wieczór i ma nadzieje ze będziemy się dobrze bawić .po zjedzeniu śniadania udałyśmy się na miasto
Tak zwane zakupy :
Chodziłyśmy od sklepu do sklepu  nic nie kupiłyśmy ale miałyśmy upatrzone rzeczy do kupna
Po 3 godzinach wróciłyśmy do domu przebierając się w ciuchy bo o 19 miałyśmy iść do kina na jakiś horror i po 15 minutach byłyśmy już gotowe
Zamknęłyśmy drzwi do naszego domu i udałyśmy się przez park do kina
Po 20 minutach byłyśmy pod kinem film miał się zacząć o 19.30 wiec
Kupiłyśmy bilety i udałyśmy się do Sali kinowej gdzie siedziała piątka
Osób w kapturach usiadłyśmy przed nimi rozmawiałyśmy sobie
Po chwili zaczął się film .w połowie filmu Kami zaczęła się śmiać tak głośno ze nie mogłam wytrzymać i zatkałam jej usta ręką a  za nami osoby siedzące zaczęły się cichutko śmiać pod nosem
Po skończonym filmie udałyśmy się w stronę wyjścia ,kierując się do domu
Po 20 minutach szłyśmy już przez park a Kami dalej się śmiałą a ja postanowiłam ją zapytać o co chodziło a ona do mnie takie cos :
-Wiec co Kate to było naprawdę śmieszne –powiedziała
-Ale co  kami było śmieszne ? –powiedziałam
-To że jeden z tych z tylu mówili do siebie ze te dziewczyny są jakiej normalnie ze nie poznały nas a później jeden do drugiego mówił ze chyba musza być chore –powiedziała
-Hahah normalnie nie wyrabiam –powiedziałam
Po nie długim czasie doszłyśmy do naszego domu po chwili otworzyłyśmy drzwi i weszłyśmy do niego po 15 minutach skierowałyśmy się do swoich pokoi …


Mam nadzieje ze wam się spodoba i czekamy na komentarze i opinie
Kaiss &Kate :*
Następny rozdział należy do mojej kochanej Kiss :*

    Chcecie być informowani o rozdziałach zapraszamy na nasze TT :

@oposyatakuja -kaiss


@LadyHoron-kate

 życzę miłego czytania :P


2 komentarze:

  1. Hahah ... skarbie ty to masz pomysły xD ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko razem piszecie. ; D
    I chciałam zapytać, która dziewczyna jest główną bohaterką?
    Rozdział Świetny!.
    Oczywiście będę czytać, ponieważ mnie zaczarowałyście swoim Blogiem.
    Czekam NN! ; D

    OdpowiedzUsuń