wtorek, 19 czerwca 2012

Prolog :)


Obudziłam się 0 10 było wcześnie postanowiłam udać się do salonu gdzie Tata zawsze siedział na kanapie i oglądał jakiś program ,  a teraz po rozwodzie rodziców nie ma go ma prace ,a moja Mama
Często jeździ w delegacje wiec całe dnie siedzę sama w domu, po chwili postanowiłam ze zrobię sobie śniadanie  robiąc sobie kanapki i do tego popijając sokiem marchwiowym to nie złe połączenie
Po zjedzonym śniadaniu ,udałam się do mojego pokoju by się trochę ogarnąć bo o 13 moja przyjaciółka ma przyjść .po uczesaniu się i przebraniu się w to : http://www.photoblog.pl/modowezestawyy/123533535/64.html . Zeszłam na dół ,usiadłam sobie na kanapie i czekałam na moją przyjaciółkę  oglądając tv w którym leciało o naszym zespole One Direction ,mówili ze mieszkają w Londynie i dopiero za 5 miesięcy jadą w trasę  ,niestety dalsze oglądanie przerwało mi pukanie do drzwi ,podeszłam do drzwi otworzyłam a przede mną stała moja
Kamila uśmiechnięta od ucha do ucha ,po chwili zaprosiłam ja do środka ,usiadłyśmy sobie  na kanapie i zaczęłyśmy rozmawiać :

*Co tam u cb skarbie słyszałam, ze mieszkasz teraz z bratem –powiedziałam
-A nic ciekawego same problemy ,ale cieszę się ze mieszkam z nim –powiedziała
*Wiesz co bo wpadałam na pomysł by przeprowadzić się do Londynu co ty na to –powiedziałam
-Uu skarbie zostawiasz mnie –powiedziała robiąc smutną minkę
*Nie głuptasie jedziesz ze mną –powiedziałam
-To fajnie ,to kiedy chcesz lecieć do Londynu –powiedziała
*Za 3 dni –powiedziałam
-To fajnie, wreście wyrwiemy się z tego zadupia  –powiedziała
Po zakończonej rozmowie udaliśmy się do mojego pokoju ,z tego ze Kamila zostaje u mnie na noc
Możemy sobie rozmawiać ile damy rady ,przecież przed nami cała noc ….


I jest prolog naszego wspólnego dzieła mam nadzieje ze wam się spodoba czekamy na
Wasze komentarze i opinie
Pozdrowienia Kate i Kaiss :P

2 komentarze: