środa, 20 czerwca 2012

3

Kaiss <3


*Kamila*
Wyczerpana po całym dniu położyłam się na łóżku i zasnęłam. Śnił mi się mój najgorszy koszmar ... przeszłość ...

*sen*
Dwa lata wcześniej
- Jesteś ? -Usłyszałam krzyk Magdy który rozniósł się po moim wielkim i pustym domu.
- Jeszcze chwilka ! -Wrzasnęłam ze swojego pokoju. Właśnie grzebałam w swojej garderobie szukając odpowiedniego stroju na urodziny Mateusza. Był to chłopak Magdy. Nie przepadałam za nim ale czego się nie robi dla przyjaciół.
- Znowu masz problem ? -Spytała blondynka wchodząc do pomieszczenia. Po chwili wyciągnęła czarną sukienkę za kolano, szpilki które do niej pasowały i dodatki. Gdy już się ubrałam zajęła się moim makijażem oraz fryzurą. Po 15 minutach byłam gotowa do wyjścia.
-Szykuje się świetna noc .. -Powiedziała blondynka ciągnąc mnie do swojego BMW.
Po 15 minutach byłyśmy pod budynkiem z którego śmierdziało alkoholem z  kilometra. I muzyka ... nie przepadałam za takimi imprezami. Uśmiechnęłam się ponuro ale Madź nawet tego nie zauważyła. Pobiegła do swojego chłoptasia zostawiając mnie samą. W tedy po raz pierwszy zapaliłam papierosa ... Po godzinie udawania, że się świetnie bawię wyszłam. Napisałam jej SMS, że źle się czuje i idę do domu. W tedy po raz ostatni dostałam od niej wiadomość. Następnego dnia ani żadnego innego dnia się już nie spotkałyśmy. Znaleźli ją martwą dwa tygodnie później a ja się załamałam. Chodziłam do różnych grup wsparcia ale to nic nie dawało. Pewnego dnia po prostu zrezygnowałam. Zamknęłam się w swoim pokoju. Interesował się mną tylko brat i po jakimś czasie Kate. A co do Kate poznałam ją na internecie dwa dni po tym jak zamknęłam wrota do swojego królestwa mroku. Okazało się, że mieszka niedaleko mnie. Niecałe 20 minut drogi od mojej willi a 10 minut drogi od domku mojego brata. Pewnego dnia mnie odwiedziła. Przy niej nie dało się smucić. Sama przeszła wiele więc nie chciałam jej dobijać. Uśmiechałam się, wychodziłam do ludzi, jadłam ... tylko i wyłącznie dla Kate i Alexa którzy stawali na głowie abym znowu się nie załamała. I tak mijał dzień za dniem ...a ja wyrobiłam sobie perfekcyjną maskę szczęścia. Aż pojawił się ów nieznajomy i jego oczy które mnie zahipnotyzowały ...

Obudziłam się całą we łzach. Ten koszmar znowu wrócił. ... I te oczy.
Chcąc czy nie chcąc zwlokłam się z łóżka i poszłam do torebki w której trzymałam antydepresanty. Niedawno do nich wróciłam bo życie mnie przygniatało i żądało wyjaśnień ...
- Nie powinnaś .. -Usłyszałam zaspany głos Kate.
-Wiem .. -Wydukałam i odłożyłam pudełko a tabletki wyrzuciłam do kosza.
-Chodź na kakao. -Powiedziała i przepuściła mnie w drzwiach. Zanim wyszła słyszałam jak wysypuje tabletki i wyrzuca opakowania po nich. Teraz wiedziałam, że KATE JEST MOJĄ PRAWDZIWĄ PRZYJACIÓŁKĄ. Magda nią nie była. Magda to była tylko dobra koleżanka która nie widziała niczego po za imprezami, piciem do nieprzytomności, paleniem papierosów i Michałem ... - O czym tak myślisz ?
- Znowu męczą mnie koszmary .. -Mruknęłam siadając na krześle. Szczerze mówiąc Alex się postarał z tym domkiem na przedmieściach. Mały ale luksusowy. Ma duży ogród, basen, trzy sypialnie, dwie łazienki, kuchni z jadalnią i ogromny salon. Wszystko urządzone w kolorach bieli, zieleni i fioletu.
-Znowu się zadumałaś .. -Upomniała mnie Kate szturchając. Po chwili popijałam kakao słuchając wywodów Kat na temat antydepresantów.
-[...] słuchasz mnie? Nie ważne. - Mruknęła Kate. - Co dzisiaj robimy ?
- Zwiedzamy Londyn ? -Spytałam marząc o tym aby znowu obejrzeć te zielono-niebieskie oczy ...



Tutaj Kaiss ;*
Dodaje kolejny rozdział tak szybko jak tylko mogę.
Kiedy następny?
Nie wiem bo należy on do Kate ;D


Chcecie byc informowani o nowych rozdziałach ?
Piszcie w komentarzach nr GG lub TT.
Ogłaszam, że  nie informuje na blogach.


Kocham <33

4 komentarze:

  1. Super to opowiadanie tylko czemu rozdziały krótkie :(
    czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. anne kochanie bedą długie jeszcze chwile :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie!
    Nie mogę się doczekać kiedy Kate doda kolejny!
    Czekam! ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeszłość bywa strasznie bolesna :P
    Myślę że Twój i mój blog łączy fabuła :)
    U mnie również jest wzmianka o dawnych okropnych przeżyciach bohaterki :D
    Zapraszam więc do przeczytania go i również do skomentowania :D

    http://diary-strewn-with-roses.blogspot.com/

    Dziewczyna ma racje bo Kate się nią interesuje nie tak jak Magda chociaż Magda też była jej bliska :)

    OdpowiedzUsuń